Adwords reklama – inovatyvus marketingo įrankis

Reklama – vienas efektyviausių marketingo įrankių, tačiau tradicinės reklamos formos tokios kaip radijo, televizijos ar laukto reklama yra nebeefektyvios. Žmonės kiekvieną dieną gauna tiek daug perteklinės informacijos, kad smegenys visko nebeįstengia apdoroti ir atsirenka tik tai, kas aktualu. Taigi, nieko nuostabaus, kad verslininkai ar įmonės,  kurios nori sėkmingai vystyti savo verslą, turi ieškoti naujų ir veiksmingų reklamos būdų.

Pasak marketingo specialistų, internetinės reklamos populiarumas kiekvienais metais auga, todėl Google Adwords reklama – puiki išeitis, leidžianti maksimaliai padidinti potencialių klientų srautą per gana trumpą laiko tarpą. Be to, reikia atminti, kad Google paieškos sistema naudojasi vis brandesnio amžiaus žmonės, kurie turi didesnę perkamąją galią.

Kodėl verta naudotis Adwords reklama?

Kalbant apie Google Adwords reklamos privalumus, vertėtų pradėti nuo paieškos sistemos dydžio. Google yra populiariausia informacijos paieškos sistema ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, kiekvieną dieną sulaukianti milijardų užklausų. Kita vertus, gana paradoksalu, kad paieškos sistema pasiūlo dešimtis paieškos rezultatų puslapių, tačiau interneto vartotojai yra linkę peržvelgti tik pirmuosius du. Tai reiškia, kad įmonės internetinė svetainė, esanti tračiajame paieškos sistemos rezultatų puslapyje, tiesiog nesulaukia potencialių klientų dėmesio ir jiems yra nematoma. Tuo tarpu,  Adwords reklama užtikrina, kad įmonė būtų matoma.

Dar vienas Google Adwords reklamos privalumas – reklama nėra įkyri ar varginanti, nes yra skirta tik suinteresuotiems asmenims, t.y. tiems interneto vartotojams, kurie ieško konkrečios informacijos. Pavyzdžiui, jei įmonė prekiauja buitine technika ir interneto vartotojas ieško informacijos apie šaldytuvus, Google automatiškai jam parodys įmonės reklamą. Reklama koncentruota į tikslinę auditoriją visada efektyvesnė ir atneša realios naudos.

Galiausiai Google Adwords reklama suteikia galimybę analizuoti potencialių klientų elgesį, vertinti jų poreikius ir pasiūlyti tai, kas geriau patenkintų jų lūkesčius. Paprasčiau tariant, reklamos kampanijas galima modeliuoti ir tobulinti, atsižvelgus į interneto vartotojų poreikius. Tad investicinė grąža garantuota.

Yra ir trūkumų

Turbūt pasaulyje nėra sukurto nė vieno tobulo produkto ar paslaugos, kuri neturėtų jokių trūkumų. Adwords reklama – ne išimtis. Ši reklamos forma – momentinė, nors ji užtikrina aukštus ir greitus rezultatus, tačiau pasibaigus nustatytam biudžetui, ji yra išjungiama ir įmonės svetainė potencialiems klientams vėl tampa nematoma.

Taigi, natūraliai kyla klausimas, kaip išlikti pirmuosiuose Google paieškos rezultatų puslapiuose? Seo paslaugos garantuoja geriausias rezultatus ir ilgalaikes pozicijas paieškos pozicijas, tačiau Seo reikalauja daug darbo ir kantrybės, nes norimi rezultatai pasiekiami ne per vieną naktį.

Siekiant priimti optimaliausius Google Adwords reklamos sprendimus ir objektyviai įvertinti potencialią naudų, vertėtų pasikonsultuoti su profesionalu.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *