• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Dienorastis.lt

verslas, namai, laisvalaikis

  • Verslas
  • Namai
  • Technologijos
  • Grožis ir mada
  • Transportas
  • Laisvalaikis

buhalterinė apskaita

Individualios įmonės pertvarkymas į UAB

2017-04-15 autorius: rasytojas Leave a Comment

IĮ pertvarkymas į UAB yra reguliuojamas daugelio įstatymų, tad nusprendus kiek praplėsti savo veiklą viskas yra ne taip paprasta kaip galėjote pagalvoti. Individuali įmonės dažniausiai pats pirmas įmonės tipas, kuris steigiamas norint pradėti savo verslą. Kai pamatoma, kad viskas einasi sėkmingai – siūloma pereiti į UAB. Kai čia viskas gerai, tokiu atveju telieka tik AB, tačiau apie viską nuo pat pradžių.

IĮ pertvarkymas į UAB, dėl daugybės teisinių reglamentų, yra sudėtingas. Jeigu norite, kad visi persitvarkymo darbai būtų atlikti kokybiškai, neliktų jokių klaidų ir po trumpo laiko tarpo galėtumėte sėkmingai tęsti savo veiklą, tokiu atveju reikėtų pertvarkymo darbus atlikti su specialistais. Tokias paslaugas teikia ne viena įmonė, tad nesunkiai atrasite specialistus, kurių pasiūlymas Jums puikiai tiktų.

IĮ pertvarkymas į UAB bus galutinis tik tuomet, kai atliksite visus šiuos veiksmus:

  1. Pirmiausia reikia labai detaliai įvertinti visą įmonės turtą.
  2. Kai tiksliai žinosite, koks yra Jūsų turtas, tokiu atveju ataskaitą reikia perduoti Juridinių asmenų centrui.
  3. Sekančio žingsnio metu būtina pateikti UAB įstatus. Tai labai sudėtingas darbas, kurį atlikti kokybiškai pavyks tik su specialistais.
  4. Būtina informuoti tiek darbuotojus, tiek kitus interesantus, kad planuojate pertvarkyti invidualią įmonę.
  5. Reikia atlikti visas kitas prievoles, kurias nustato Juridinių asmenų centras.
  6. Galiausiai, reikia uždaryti individualią įmonę ir pagaliau atidaryti UAB.

Skaitant gali pasirodyti, kad darbai yra labai paprasti, tačiau padėjus juos daryti pamatysite, kad tenka įvertinti labai daug detalių siekiant, kad įmonės pertvarkymas būtų sėkmingas. Kai kurie žmonės bando patys susitvarkyti su šiais darbais nors neturi kompetencijos ir neskiria laiko informsicjos ieškojimui. Tokiu atveju jie susiduria su dar rimtesnėmis problemomis, kurias vėliau išspręsti yra dar sunkiau.

Kiekvienas geras verslas pirmiausia prasideda nuo sėkmingos idėjos. Vėliau seka tvarkingas dokumentų tvarkymas. Galiausiai, dirbti reikia kartu su profesionalia komanda, kuri tinkamai prižiūrės apskaitą ir buhalteriją. Jeigu norite pagerinti savo verslo būklę ir pagaliau atidaryti UAB – dabar yra geriausias laikas.

Filed Under: Verslas Tagged With: buhalterinė apskaita, įmonės

Buhalterinė apskaita elektroninėms parduotuvėms

2015-06-09 autorius: rasytojas Leave a Comment

Elektroninė prekyba – tai prekybinė veiklos forma, kai sutartys sudaromos ir vykdomos, naudojant informacines technologijas, o informacijai keistis yra naudojami kompiuteriniai tinklai. Atsidaryti elektroninę parduotuvę galima dviem būdais: steigti juridinį asmenį – uždarą akcinę bendrovę, individualią įmonę bei mažąją bendriją, ir veiklą vykdyti pagal individualios veiklos pažymėjimą.  Bet kokiu atveju buhalterinė apskaita elektroninėms parduotuvės yra privaloma, tačiau skiriasi jai taikomos taisyklės.

Individuliai įmonei ir veiklai pagal individualios veiklos pažymėjimą yra taikomos supaprastintos buhalterinės apskaitos taisyklės. Tai reiškia, kad buhalterinė apskaita gali būti vedama ir tvarkoma elektroninės parduotuvės savininko.  Tiesa, jei pardavimai yra labai dideli, kyla grėsmė „pasiklysti tarp skaičių“, todėl kartais išsiversti be profesionalaus buhalterio paslaugų yra tiesiog neįmanoma.

Tuo tarpu, buhalterinė apskaita uždarosios akcinės bendrovės ar mažosios bendrijos atveju yra sudėtingesnė, todėl savininkas privalo samdyti buhalterį arba buhalterines paslaugas teikiančią įmonę. Žinoma, natūraliai kyla klausimas, kad labiau apsimoka?

Nuolatinė buhalterio darbo vieta reikalauja papildomų resursų: darbo priemonių, specialių buhalterinės apskaitos programų, stabilaus atlyginimo ir pan. Visgi, jei elektroninė prekyba sėkmingai vykdoma ir pardavimų skaičiai yra išties didelį, turite ne vieną ir ne du darbuotojus ir partnerius, su kuriais jus sieja finansiniai įsipareigojimai, pašonėje turėti nuolatinį buhalterį yra išties patogu ir net būtina. Atminkite, kad toje pačioje darbo virtuvėje „verdantis“ profesionalas geba greičiau ir paprasčiau įsigilinti į iškilusias problemas ar nesklandumus.

Tuo tarpu, jei jūsų įmonėje yra keli darbuotojai, pardavimai negali pasigirti penkiaženklėmis sumomis, samdyti profesionalą arba buhalterines paslaugas teikiančią įmonę, kuri kiekvieną mėnesį, už tam tikrą mokestį, sutvarkys jūsų elektroninės parduotuvės buhalteriją, o metų gale paruoš visas ataskaitas, yra tiesiog ekonomiškesnis pasirinkimas.

Tiesa, buhalterinė apskaita – tai sudėtingas ir atsakingas darbas, todėl samdydami įmonę ar asmenį visada pasidomėkite jo reputacija, su kokiomis įmonėmis jis bendradarbiauja ir kokia jo darbo patirtis. Atminkite, kad pasisamdę patyrusį ir savo darbą išmanantį profesionalą, naktimis galėsite ramiai miegoti ir nesibaiminti, kad vieną rytą jums „į duris pasibels“ Valstybinė mokesčių inspekcija.

Filed Under: Verslas Tagged With: buhalterinė apskaita, el. komercija, el. parduotuvės

Primary Sidebar

Naujausi straipsniai

  • Kremavimas – vis labiau populiarėjanti paslauga
  • Kaip pasiruošti krutų didinimo operacijai?
  • Moliūgų nauda sveikatai
  • Logistiniai procesai imonėje
  • Termostatiniai dušo maišytuvai vs. standartinė įranga

Footer

Seni straipsniai

Temos

aksesuarai automobiliai automobilių nuoma baldai buitinė technika dantys darbas daržas dovanos el. komercija el. parduotuvės finansai interjeras investavimas juvelyrika kombinezonai kreditai langai logistika mada medicina moterys nešiojami kompiuteriai nuoma padangos papuošalai paskolos paslaugos pinigai plastinė chirurgija reklama remontas rūbai sodas SPA spintos statybos technika vaikai vertimų biuras vestuvės virtuvė vonia vyrai šildymas

Visos teisės saugomos. Nekopijuok!