Valdykite santykius su klientais. CRM


Visa informacija apie klientus bei komunikacija su jais laikoma ,,Word’’, ,,Excel’’ failuose padrikai išsibarsčiusiuose jūsų kompiuterio ekrane arba elektroniniuose laiškuose, kurie jau senai pasimetė visoje laiškų gausybėje. Tai neišvengiama ir stabdo įmonių darbą. Tačiau norint suvaldyti šiuos procesus labai padeda verslo valdymo sistema CRM.

CRM (angl. Customer Relationship Management) – santykių su klientais valdymas pasitelkiant į pagalbą naujausias technologijas. Šios programinės įrangos dėka informacija apie klientus yra kaupiama bei analizuojama siekiant efektyvinti klientų aptarnavimą bei didinti jo kokybę. Šis įrankis plačiai įvertintas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

Iki šiol naudota gausybė įrankių: ,,Excel’’, užrašų knygutė, elektroninis paštas ir kita – bus apjungta į vieną visumą ir bus lengvai pasiekiama bei analizuojama. Jos pagalba galėsite:

  • Perkelti informaciją iš skaičiuoklių ar kitų dokumentų į CRM, ją papildyti, prisegti elektroninius laiškus ar kitus su klientu susijusius dokumentus. Tokiu būdu informacija bus vienoje vietoje ir palengvins jos suradimą bei apjungimą.
  • Greitai rasti ir peržiūrėti komunikacijos su klientu istoriją.
  • Lengvai rasti reikiamus kontaktus, rušiuojant ar filtruojant juos pagal jūsų pasirinktus kriterijus.
  • Naudoti ataskaitų šablonus.
  • Kalendoriuje planuoti susitikimus ar kitus veiksmus bei gauti priminimus apie juos.

Šias ir daugybę kitų funkcijų bus atlikta už jus, taip palengvinant ir efektyvinant įmonės darbą bei paspartinti jūsų verslo vystymąsi.

,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *